Jobb & party !

Västervik var great :) Kvällen här hemma har bestått av besök av Micka och sen fixade jag lite och sedan blev det levande ljus och boken som jag läste ut idag också :) Dags att börja på nästa i serien! 

Imorn ska jag jobba typ 5 dagen denna sommaren eller något haha. Björkis blire och städtant blir jag! Men jag giller´t! Städa med härliga brudar hoppas jag på. Det ska jag nog klara en dag för på kvällen vankas det städfest igen :)) Som jag ser fram emot den! Förra blev kanon så imorn får vi se om vi kommer toppa den?! :) I think so! 

Nej, dags att krypa ner i sängen nu! Godnatt!

5 dagar kvar!! :)))

Kommentarer
Postat av: Michelle

Jajjemän! :) Jag ska fylla i min handledstatuering, det är den som är prioritering ett, men sen blir det kanske en till nånstans eller påbyggning på revbenen ;)

2010-08-06 @ 13:31:44
URL: http://michelleewegert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0