Magaluf, bartender!

Vart ska man börja? Resan dit kanske? Jag fick sitta näst längst bak i planet helt jävla själv och framför mej hade jag massa barnfamiljer och längst fram i planet satt alla andra barskoleelever. Det var inge kul men tur att det inte satt någon bak vid mej så Sara kunde komma och hänga med mej haha. Framme sent på kvällen och vid kl 12 var det välkomstmöte som sedan blev fest på beach cluben. Skoj skoj :) Sara och jag hamnade i samma rum som två tjejer från Gävle som är hur goa som helst :) 

Skolan började på måndagen och det var hur kul som helst, längtade till skolan varje dag :) Sex timmar varje dag antingen från 10-16 eller från 16-22. Blev även lite häng på stranden. Varmt som fan har det varit och det har vi älskat :D Därför jag fryser när jag är hemma nu, det är inte varmt alls här hemma typ haha. 

Vi har festat hur mkt som helst och träffat massa underbara människor som jag bara MÅSTE träffa igen. Därför har jag bestämt mej för att ge mej ut på en Sverigeresa snart och hälsa på lite folk! :) Kommer åka till Skåne, Gävle, Umeå, Larvik, Bergen, Eskilstuna och mkt mkt mer. Pluggat massa har vi också gjort. Proven gick bra och jag lyckades få MVG i båda delarna :) Mkt nöjd med det måste jag ju säga! 

Vi har hunnit med att ha en kräftskiva också och den spårade verkligen men gud vad kul vi hade :) Avslutningsfesten var helt galen och kul den också :) Sånt gillar vi! :)

Vet verkligen inte vad jag ska skriva mer än att jag har haft min tre bästa veckor i mitt liv! Så himla glad att jag åkte :) Är numera bartender :)
Slänger in lite bilder av alla 1000 man har typ! Titta och njut!














Min tid nu består av att leta resor ;) Vill iväg igen och det är snart!  :) 


Kommentarer
Postat av: Neleh

hejsan, visserligen har du skrivit detta 2010 men ändå. Hittade din bligg när jag sökte på "bartender magaluf" , och poff så kom jag hit. Vilken bartenderskola gick du på? Jag ska ner i sommar, men lite orolig att jag gör fel att åka till just magaluf för att det bara ska vara fest och att bartenderskolan inte ska ge mig nått när jag kommer hem, för vill jobba med det hemma också. Vad har du själv för erfarenhet??



//Neleh [email protected]

2012-04-10 @ 01:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0