Nu äre så himla nära :)

Om två dagar sitter jag och min älskade kusin i Magaluf och har det bra :) Packningen är i full gång här hemma i lilla Vimmerby. Det sista blir imorn när jag ska packa ner i väskan och se till att ha allt under kontroll innan vi beger oss mot huvudstaden på söndagmorgon. 

Nu har jag adress och allt till vår blogg på barskolan. Det är inte så svårt, man kan bara gå in på www.barskolan.net och trycka på blogg som ni hittar i högerhörnet och sedan kommer Sara och jag upp på en bild där. Annars kan ni gå via denna länk: http://www.barskolan.net/blogg/author/kusinerna-sara-och-sofia/
Där kommer det komma uppdateringar ofta om vad vi håller på med om dagarna! En titt där en gång ibland är nog inte helt fel! ;)

Matchen med b-laget i Ormaryd slutade 2-2 idag btw. Nej, nu kallar sängen så jag orkar med en stressig dag imorn också med mkt styr! Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0