Fotbollsträning

Har tränat fotboll två dagar i rad nu. Fatta att jag har ont i kroppen nu då eller ? Helt sliten! Det har varit jobbigt också, spel, styrka, passningsövningar och kondition. Men jag ar orkat två träningar och inte gett upp. Skitskönt! Men nu blir det vila ett tag. Och då passar jag på att åka till Västervik med Julia, Debbie och Bellis imorn och sen stannar jag över natten för att på torsdagmorgon åka upp till Enköping. Där kommer jag stanna några dagar för att fira nyår med Ida och ha det bra! :)) Som jag har längtat och nu är det bara två dagar kvar!

Annars har jag inte gjort extremt mkt. Träffade Hanna en sväng innan träningen idag :) Igår blev det en kortis på stan med pappa och slapp hemma bara. Jag vill åka och shoppa sommarkläder men antar att det inte finns så mkt sådant nu.

Nehe, nu orkar jag inte skriva mer. Nästa gång i hörs är det antagligen ett nytt år. Så Gott Nytt År alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0