Bio i Västervik .

Åker till Viken om två timmar med brudarna och kollar Bröderna Karlsson heter den va? Får se hur den är! Annars idag har jag städat, tvättat och fixa med min "nya" dator. Fixa med lite innan jag åker till Magaluf för den ska med dit så ni kan få uppdateringar, bilder och liknande! :)

Gårdagen startade lite lugnt med jobb på Bullerby Cup 8-12 efter det kom Angelica och barnen och hämtade mej och vi åkte hem till de och spelade fotboll, gungade, lekte och bara hade det bra! Käkade god mat och sen lite senare på kvällen spenderade jag några timmar hos Malin! :)

Imorn blire jobb igen 8-12 och efter det äre match i Egnahem som gäller tror jag. Imorn är det bara en vecka kvar!! :))) Pepp tjej! 

Nu ska jag fixa mej lite, ha det bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0