Det börjar närma sig !

Om 10 dagar åker Sara och jag till Magaluf!! :))) Det är nära nu och vi bestämde oss igår för att ses och planera lite med packning och lite sånt. Så idag drog vi en runda på stan och sedan hem och lagade pannkakor och planerade vad vi skulle ha med oss och massa sånt. Så himla kul! Jag älskar att packa! Det är klurigt och man måste tänka (iaf jag) men det är det som är skoj! :)

Vi fick ihop en lista på olika saker men kommer nog komma på något nästan varje dag nu så den kommer fyllas på garanterat! Något speciellt man ska tänka på att ha med sig??? Tacksam för all hjälp! För er som inte vet snackar jag såklart om bartenderutbildningen som varar i tre veckor på Mallorca.

Det är också klart att Sara och jag kommer blogga åt barskolan när vi är där nere. Hur ni ska komma åt den bloggen skriver jag så fort jag vet det själv! Men självklart kommer jag försöka uppdatera här också. Vet inte hur mkt tid man kommer ha men det är sånt som märks. 


<3

När jag ändå bloggar kan jag ju passa på att slänga in några bilder från veckan som gått! Öland och så gårdagens bilder från harrys. Toppenkväll btw. :)


Pappa och jag åkte norrut och besökt olika platser





















Nu orkar jag inte lägga ut fler. Det finns några till på fb. 

Nu ska jag kolla film och ha det bra resten av kvällen! :) Imorn blir jobb på Bullerby Cup 08-12.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0