Fest, öland och alv!

Här har det inte hänt så mkt på några dagar men det har ju varit fint väder och då sitter man inte inne vid datorn. Det är säkert inte bara jag som tycker det! 

I onsdags blev det iaf utgång vilket var väldigt roligt :) Torsdagen städade, tvättade och fixade jag lite innan jag drog ut till stugan för lite sol och bad. I fredags var det dags för städfest och harrys på det. Det var hur skoj som helst :) Hoppas på snart igen men då blire en onsdag för då är harrys som roligast.


Debbie


Bellis


Debbie och jag


Norgebrudarna! :)


Fritte 


Bullis 

I lördagsmorse efter 2,5 timmes sömn bar det av till Öland med Hanna & Terese. Stek i solen när vi kom dit och sedan blev det grill och fix inför kvällens roligheter som även detta år blev Strand :) Dansade i flera timmar så svetten rann och man kändes sig allmänt ofräsch men vad gör det? Man var ju inte ensam om det precis. Innan i åkte hem hann vi med sol och bad igen i värmen :) Hur bra helg som helst har detta varit med andra ord! :)

Nu går vi in i en ny vecka igen och idag skulle jag gått till alv men det regnar ju så det får bli imorn ist. Hoppas på bättre väder då! :) Annars går vi ändå. Ska bara hämta min gummistövlar då! 

Nu ska jag fixa lite saker! Ha en bra dag alla! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0