Första regndagen !

Har varit massa på öland i sommar och har haft strålande väder varje dag. När vi kom i onsdags regnade det på kvällen men dagen efter var det fint igen och det blev stek på stranden : ) Idag har det regnat nästan hela dagen så vi åkte in till Kalmar och satte Abbe och Julia på tåget hem och shoppade lite. Stannade och kollade på fotboll innan också och nu sitter vi i förtältet igen och kollar på film.

Terese kommer och hälsar på imorn och det blir chill! Stannar över natten också så det ska bli mys :)
Internet lever sitt egna liv här nere men nu funkar det så det är väl dags att passa på då!

Ska sova inne i husvagnen inatt också, har inte gjort det än. Första natten gick jag ut efter en timme när jag inte kunde somna pga att Abbe snarkar så in i... Gick inte så jag gick ut och satte/lade mej i två stolar i förtältet och sov där. Natten som va nu lånade jag grannens luftmadrass och sov på ute i förtältet. Det var skönt iaf! men inatt ska jag sova inne i en stor egen säng :)

Hoppas ni har det bra där hemma! Solen kommer nog tillbaka snart igen får vi hoppas på :)

Kommentarer
Postat av: Michelle

Haha, veet ;) Jag tror jag ska ut både onsdag och fredag, men har inte bestämt mig än.. har festat tok för mycket den senaste tiden ;p själv då?

2010-07-26 @ 12:41:17
URL: http://michelleewegert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0