Norra Öland .

Tillbaka i husvagnen efter en tripp på norra öland. Pappa och jag gav oss av runt elvatiden och åkte till massa olika ställen såsom Böda Sand, Byxelkrok, Solliden och massa affärer på vägen dit och tillbaka. Sju timmar så vi hann med att se massa och åka till det vi ville :) skojsigt! 

Lite skillnad på Böda Sand och alla andra campingar på öland måste jag ju säga. Så stort och så fint det är! Där skulle jag vilja campa på somrarna! 

Nu ska pappa laga lite mat och sen blire slapp framför tv:n och det som vanligt! Vi har inte haft något regn idag iaf så det har varit skönt! Vore toppen med en varm och skön dag imorn så man hinner steka lite. Men det återstår att se hur det blir med det! 

Bilder kommer i slutet av veckan när jag är på hemmaplan igen! Ha det bra!! 

Btw. så måste jag ju säga att om två veckor befinner Sara och jag mej i Magaluf :) Fan vad jag längtar, man känner att det börjar närma sej nu and I like it! :)


Kommentarer
Postat av: M

åh jag gillar verkligen öland :)

2010-07-31 @ 18:38:37
URL: http://madds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0