Öland is the place !

Sitter och har precis käkat lunch i husvagnen. Lite avbrott från solningen på stranden som pågått ett antal dagar här nere nu och jag älskert!! : ) Mkt bad och lek i havet! Tanken var väl att jag skulle åkt hem idag men vad ska jag göra hemma när jag kan vara här? Jag stannar till söndag och åker med pappa hem som kom ner för några timmar sedan också! 

Nej, nu har jag inte tid att sitta här mer, måste till stranden och steka på lite till! Man kan ju inte bli för brun?? haha. Ha det bra där hemma, jag saknar mina vänner massa!! Är också väldigt sugen på städfest nästa helg med underbra städtanter : ) Planera in något brudar! :)
Stekheta kramar från Öland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0