Öland .

Dålig uppdatering, jag vet! Har hunnit med så himla mkt denna sommar så det är helt sjukt. Var på Arvikafestivalen onsdag-söndag veckan som va och det var kul : ) Såg hur mkt bra band som helst och hade det bra i solsken och ösregn! 

Nu har jag varit hemma två dagar och då har jag passat på att umgås med Micka vilket ar väldigt massa mys <3
Nu har jag precis packat klart för om några timmar bär det av för ännu en vecka på öland! : ) Ska bli skönt, hoppas bara att vädret håller i sig så man kan få några dagar med sol iaf. 

Släng in lite blandade bilder från de senaste veckan.

Jag har hunnit med att bada på grodis med två barn! 


Festat med underbara människor!


Varit på Öland med brudarna! :)


Dansat loss!


Väntat på bussen och dansat i timmar på Strand!


Tittat på solnedgången på Öland!


:)

Nu ska pappa och jag åka ut till stugan och bada för jag håller på att koka ihjäl här hemma och då kan jag säga att jag sitter på mitt rum i källaren så det är inte så himla varmt! 

Uppdaterar lite under veckan från öland också! Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0