Partyvecka !

Oj oj oj, idag har det hänt grejer! Började dagen med en cykeltur runt krön med Lotta sen frukost och mys hemma hos henne. Hemma fyra timmar senare och då var det dusch som stod på schemat och en timme efter det kom Terese och Lovisa och plockade upp mej och vi drog till Hanna. Handlade mat och drog oss ut till lilla Djursdala för en dag där ute. Åkt båt, badat, grillat, firat Lovisas 20-årsdag och haft det trevligt! :) Lyckad dag måste jag ju säga! :)

Blev lite saker bestämda under denna dag. Anna Borre satt i kassan på ica och sa det är ju fest imorn och det verkade som det var många som skulle ut så jag blev väldigt pepp på det. Även Lovisa och Terese lite så får se hur det blir för dom men jag ska ut iaf. Rumskullagrabbarna och annat härligt folk ska ut så jag med :) Hanna och Terese var sugna på att åka iväg och festa på lördag också och vi har bestämt oss för bästa Öland i år igen :) En repris från förra året kanske? Får se om vi kommer in någonstans men det ska vi nog fixa ;) Blir iaf Öland lördag-söndag denna vecka också och jag bare älskert!!


På fredag blire städfest hos Frida med Björkisbrudarna och det kommer bli toppen! Avslutar med harrys på det så det blir fest onsdag, fredag och lördag denna vecka. Men vad gör det när det skulle varit festival och fest onsdag-lördag annars liksom? haha. 

Måste jag säga att jag känner på mej att denna vecka kommer bli bäst!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0