3 poäng !

Hemma från matchen och vi vann med 3-1. Härligt härligt! Blev ett lobbmål för min del och så en assist. En frispark till Carro som nickade in bollen snyggt i mål : ) Tre matcher på 6 dagar och 7 poäng : ) Gött! Match på lördag igen men jag kan inte vara med för då drar jag till Göteborg en sväng! Det blir lugnt med matcher ett tag nu alltså. 

Nej, nu ska jag krypa ner. Imorn väntar en jobbdag på gamla Björkis. Städtant igen! haha. Efter det blire käk hos mormor!

Btw så håller två av mina naglar gå av och det gillar jag inte. Pallar inte ha tre korta. Så jobbigt men måste ju klippa bort dom för dom fastnar i allt och alla nu och det är störigt värre. 

Godnatt folkens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0