Från blött träningspass till Elsas mode !

Är hemkommen och nyduschad efter ett blött träningspass på vimarvallen. Regnet öste ner hela träning och man var inte lite blöt. Dyngsur är nog rätta ordet skulle jag tro! Men vad gör lite regn, det är ju bara vatten. Bara springa och vara glad! 

Nu sitter jag och käkar äggmacka och fruktsallad i min grymt sköna soffa och tänkte titta på Norska Hollywoodfruar men nej då. Pappa håller på att fixa med ny boxer eller vad han nu gör så det funkar ju inte. Jobbigt värre. Men jag deppar inte för det. Fram med Elsas mode så är min kväll räddad! Någon som har läst den? Vad tycker ni isf om den? Jag älskar den och har lika svårt att lägga ifrån mej den varje gång.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0