Hultsfred X??????

Vad är det som händer!! Jag sitter och läser lite olika viktiga papper från Norge och försäkringskassan b.la. när min mobil plötsligt får dampet. 13 sms på rad. Trodde det var någon som skämtade med mej och ville ha kul så pallade inte kolla direkt förrän det började plinga ännu mer. Det blir inget Hultsfred! Hultsfred är inställt! Ingen festival i år! Helvete jag dör att festivalen är inställd osv. Ni fattar. Hultsfred är ju en tradition. Skulle firat 5 år där detta år hade jag tänk men nej då!!

Jag fattade direkt att det inte var något skämt och blev lika upprörd som resten av Vimmerby som skulle dit. Fan också. Tänk på de som bara hade festivalen att se fram emot typ då. Kul att man inte ens kommer få tillbaka pengarna så man kan göra något kul för dom. Jag som var så jävla pepp eftersom att midsommar blev så bra! 

Får väl nöja mig med att jag iaf åker på festival om två veckor! Arvika, here I come! 

Det som är positivt med detta är att vi slipper jobba med fotbollen, jag hinner umgås med mina vänner som jag för några timmar sedan inte fattade hur jag skulle hinna med överhuvudtaget pga. fullt schema. Endast några strödagar lediga lite här och var. Och det sista positiva är att vi ska ha värsta röjjiga städfesten!! Fyfan vad bra det kommer bli! 

Dags att säga godnatt för om 6,5 timma sitter jag på en cykel runt krön innan jag beger mej till Öland 09:00. Jag är pepp på´t! Får se när jag kommer hem men ha det bra hör hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0