Kanondagar i Götet !

Sitter i skrivandes stund i baksätet i bilen på väg hem till lilla Vimmerby igen. Tråkigt för jag trivs så bra i storstäderna! Innan vi åkte nu var det hur många ungdomar som helst som hade vattenkrig i det varma och sköna vädret. Är det inte underbart? 

Anlände till hotellet runt 11:30 tiden igår och fick vårt rum som låg på 13:e våningen alltså högst upp på hotellet. Härlig utsikt över Ullevi och lite därifrån kan jag säga er! Vi begav oss in till stan och kollade i affärer och shoppade lite och käkade gott! Tillbaka till hotellet för lite fix innan det skulle bli konsert. Vi gick till Ullevi och kom till vår plats då var kl runt 17:30. Vi var inte på hotellet förrån 23:45 sen tror jag. Det blev alltså många timmar inne på Ullevi. Johnossi intog scenen och efter var de Joan Jett och kvart över nio var det dags för Green Day och de var grymt bra! De spelade i 2 och en halv timme och hann nästan med alla låtar de har kändes det som. Många från publiken som fick komma upp på scenen och sjunga hela verser och mkt mkt mer. Tänk att komma upp där. Det lever man nog länge på skulle jag tro!

Har varit på en shoppingrunda idag också. 2 par skor, kjol, klänning, linne och mkt mer har jag inhandlat under helgen och är mer än nöjd! : ) 

Kommentarer
Postat av: Michelle

Sv: Visst får man det! Åh, blir så trött påt ibland. Jag jobbar på ett vandrarhem vid alv :)

2010-06-07 @ 14:50:12
URL: http://michelleewegert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0