Måndag .

Har hunnit med att fixa lite inför morgondagen men nu ska jag sätta igång och packa på riktigt tänkte jag. Måste ju få med mej så mkt saker som möjligt och så få väskor som möjligt. Det är en bit från busshållsplatsen till husvagnen om jag säger så hahah. Rullväska är alltså ett måste! Men det som är skönt är att jag kan lämna lite saker när jag åker därifrån sen. Har bokat biljett så imorn 09:48 åker jag. Kommer fram runt 13. 

Sen ska jag ta en sväng på hojjen eller gå det får jag se. Ska förbi farmor och lämna ett par strumpor och sen åker jag förbi faster när jag ändå håller på. 

Måste komma på något att äta tills idag också. Det är inte lätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0