Match och åter match .

Var i Gislaved igår och spelade med B-laget. Förlust men men.. Fick en smäll på foten efter 25 min så det blev inget mer spelande för min del. Slutade med kryckor haha. De ringde från jobbet idag vid halv åtta så jag tog mina kära krycks och åkte till förskolan. Där hade barnen skitkul åt mej och tiden gick fort. Hemma igen och nu har jag precis lagt in kryckorna i matkällaren igen för nu ska de inte användas med. Det är dags att ladda för match igen. Åker till Hultsfred halv sex idag och spelar med F 17. Hoppas jag kan springa och det inte gör så ont när jag skjuter bara så är jag nöjd! 

Btw. så läste jag ut Elsas mode igår och så bra den var! Hoppas verkligen att andra boken kommer ut snart för den ska jag läsa utan tvekan. Nu ska jag gå upp och käka lite frukt tänkte jag! Ha det bra!

Kan väl även passa på att säga grattis till studenten alla som har tagit den! :) Jag ville verkligen ta de igen när jag stod på gräsmattan bakom A-huset och såg speciellt min kusin som var så lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0