Midsommar och oplanerad graviditet !

Kom hem från Öland igår eftermiddag ca en timme innan det var dags för samling till matchen som vi vann :) Men det var varmt att spela. Herregud säger jag bara. Öland har varit toppen bra. Låg på stranden onsdag och torsdag innan de andra kom på torsdagskvällen. När de kom var det grillning och fest som stod på schemat några dagar framåt. 

Lite om midsommarhelgen i korta drag kommer här! 
Drog till Rälla första kvällen och hälsade på de andra Vimmerbyfolket och festade där, slutade med att jag och Johannes gick hem till våran husvagn där ifrån och det var inte kort. Blev ingen sömn den natten inte. Musiken drogs igång så fort vi anlände till campingen och grillen tändes hungriga som vi var kl 4 på morgonen. Vissa badade efter det och sen slappnade Sara och jag av lite ute på vägen ner till oss i solen för det var fullt i husvagnen om man säger så!

På fredagen midsommarafton blev det slapp på stranden och så åkte vi in till Borgholm för lite glass och chill i det underbara vädret som har varit med oss hela veckan!! Fest på kvällen och denna gång var det Köpingsvik som skulle få besök av ett gäng Vimmerbybor! Dock kom inte alla dit men det blev en lyckad kväll för alla iaf :) Var tydligen inte så mkt att ha där ändå, inte om man jämförde med förra året så.

Lördagen ville vi hitta på något. Vissa drog hem redan då men annars åkte vi allihop till Ölands djurpark för att titta på djur, åka karuseller och bada i poolerna. En mkt bra eftermiddag blev det där : ) Fortsatte hem till husvagnen för lite dusch och fix och sedan var det dags för ytterligare en förfest i Rälla med folket som var där. Vi drog in till Borgholm senare den kvällen och vissa hade roligare än andra om jag säger så haha. Vissa smet in på Strand när det var slagsmål, vissa satt på en stenmur och spydde under hela vistelsen och vissa var på en båt och mkt mer skoj! 

Jag själv träffade en konstig tjej i Borgholm som började snacka lite med mej och hon var gravid, men kommer dock inte ihåg i vilken vecka hon sa. (Man såg att magen inte var liten). Hon la kommentaren, du undrar säkert varför jag dricker men det är ju bara midsommar en gång om året och det var ju inte så att jag hade planerat att bli med barn. Konstig tjej kände jag! :S

Söndagen = bakisdag så in i.. Det var nog många som inte mådde något vidare då kan jag tänka mej. Men det var värt varje minut för jag har haft den bästa midsommaren ever! :) Ölands djurpark, fest i massor, fylla, chill på stranden, skratt, gråt, mys, grill, musik, kubb, härliga människor och sååå mkt mer! Tack alla som gjorde denna helg så perfekt! Nu laddar vi om batterierna för Hultsfredsfestivalen! :) Hoppas på samma härliga stämning. 

Blev inte så mkt bilder för min del för min kamera lever i sin egna värld. Men får jag tag på några så slänger jag upp de här!

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen och åka och möta upp en tjej! Blir Öland imorn igen :) får se hur länge jag stannar men några dagar iaf! Beror på vädret lite!

Kommentarer
Postat av: caroline

fin blogg:)

2010-06-29 @ 17:38:10
URL: http://carolineklund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0