Ölandet, here I come !

Inte många timmar tills det bär av mot den bästa ön ever! :) Har ännu inte varit där i år så det blir debuten imorn och som jag längtar. Ska bli så himla skönt att åka iväg och bara slappa, festa och ha riktigt kul med goda vänner! Me love! 



Tror jag har lagt ner det mesta som jag behöver nu, det är kudde och lite sånt som packas ner imorn annars är jag nog redo faktiskt. Fick lite tidningar av Lotta idag så har lite att läsa på tåget och bussen iaf! Ny musik är även inlagd på ipoden och några skivor är brända. Redo för midsommarfirande alltså! :) 

Får väl bli en tripp till Ica när jag kommer dit eller på onsdag, måste handla kol och lite så vi kan grilla och lite sånt som behövs. Surt att åka tåg och buss imorn om det kommer va så fint väder som alla säger att det kommer va men hoppas verkligen att det håller i sej veckan ut nu. 

Nej, nu ska jag krypa ner i sängen snart. Uppdatering kommer det nog inte någon förrän nästa vecka om jag inte hittar dator där men jag är INTE beroende av dator när jag är på Öland ska jag säga er. Skönt att va utan! 

Glad midsommar allesammans! Vi höres! Kramar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0