Resor hit och dit .

Ja det är mkt som händer nu! Åkte som sagt till Västervik i torsdags avslutade den kvällen ute på en båt på havet. Seglade hem och vad härligt det var! :) Kommer definitivt bli fler ggr denna sommar hoppas jag på : ) I fredags var det student för Alexandra & Mikaela. Match på kvällen och vi vann! Äntligen en seger! 4-1 blev slutresultatet och vi var nöjda med matchen. 

Fortsatte ner till stadshotellet efter det för att spendera de sista timmarna innan alla skulle dra hem därifrån med släkten. Trevligt trevligt! Hemma runt 24.00 då blev det sängen. 

Vaknade med träningsvärk i lår idag efter matchen igår och även en bula i pannan på köpet. Men sånt man får ta för vi vann ju iaf :) Åkte till Eneby med A-laget och några till. Tittade på deras match som de vann :) Härlig seger! Stannade i Åby, Sörsjön eller vad det hette på vägen hem för lite lek i äventyrsbanan. Högt upp i luften skulle man klättra och krypa och ha sej. Läskigt värre och det var nog många som trodde att det skulle dö. Skakiga armar och ben var det under några timmar där bland alla knott som vi blev uppätna av. Jag sitter här helt rödprickig på armarna och i ansiktet nu. Kom hem för inte så länge sedan och nu blir det sängen för jag är skapligt trött. Tackade nej till matchen imorn också. Har spelat 4 matcher på 8 dagar så det var helt okej så imorn ska jag slappa och ta det lugnt. 

Har inte varit hemma mkt alls denna vecka och så fortsätter det nu. På tisdag sticker jag till Öland och stannar till söndag kväll eller måndag morgon har jag planerat. Hem för att spela match på måndag och kanske onsdag. 

Nej, det var allt för idag. Nu ska jag krypa ner i sängen efter en mkt lyckad dag med laget! Godnatt!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Har du tradera och bra smak? Bud då på mina kläder på tradera. Kolla in min blogg vett jag ;)

2010-06-20 @ 09:58:56
URL: http://imheretostay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0