This is it !

Har nyss käkat grillat och det var inte lite gott! :) Mätt och belåten springer jag nu runt i huset upp och ner för alla trappor och lägger fram saker jag ska ha med mej till Öland. Måste tänka så mkt och det är ju jobbigt. Glömmer jag något så kommer de andra några dagar efter iaf och tur är väl det! Men har lagt fram lite kläder och sånt nu iaf. De har ju sagt att det ska vara fint väder nästan hela veckan så jag litar på det och tar enbart med mej sommarkläder haha. Nej men gummistövlar och lite sånt får faktiskt också glida ner i väskan lite snyggt! Ska ju trots allt strosa omkring i Köpingsvik om några dagar och leva livet! Längtar! 



Bäst att bränna några nya skivor och lite sånt så man har lite att lyssna på när jag ska vara själv och städa och styra med olika saker. Men jag hoppas mest på att jag kommer ligga på stranden och steka men det får man se hur det blir. 

Nu ska jag lägga mej i soffan och se This is it tänkte jag! Har inte sett den än eftersom jag varit i Norge och inte varit riktigt med i utvecklingen här hemma. Men de sägs att den ska va bra så det får jag hoppas. Såg att den gick ikväll så varför inte se den då? Kommer ju inte hända än på länge annars. Någon som har sett den? Vad tyckte ni isf? 

Dags att inta soffan! Ha en fortsatt bra kväll! Ladda inför en ny vecka nu, och det är ju inte vilken vecka som helst utan midsommarveckan!!! :)

Kommentarer
Postat av: - JenU

Kikar in och önskar dej en bra start på vecka 25 =)



Kram!

2010-06-20 @ 21:24:35
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0