Uppdatering .

Åkte alltså till Västervik i onsdagsmorse och spenderade dagen och natten där. Härligt härligt! Hann med massa olika saker som jag inte hinner gå in på nu. Åkte direkt hem till Vimmerby för ett stopp med några kusiner och fix och sen ner till Brogatan för att vara barnvakt. Där har det spelats spel och annat skoj :)

Väl hemma var kl runt tio då hade var det dags att fixa nytt lakan, örngott och påslakan till sängen och packa upp väskan och fixa och styra. Har även kollat igen lite kläder som man kanske kan ha imorn. Måste ha lite koll på hur dagen ska se ut imorn för det blir stressigt och det gillar jag inte. Kommer jag ens hinna fixa mitt hår något? haha.

Ska jobba imorn såklart bara för det (leka av mej lite med alla barn). 07:45-13:00 efter det blire snabbaste farten jag kan få upp på hojjen hem, dusch, smink, hårfix m.m. Ska vara nere till stan igen lite innan tre har jag tänkt men när jag skriver detta nu undrar jag hur fan jag ska hinna det!!!! Usch, hatar att stressa! Känner mej stressad när jag skriver detta med så säkert fullt med stavfel och grejer men vad gör det. 

Måste hinna måla min naglar också. Därför kommer jag ställa kl på ca 06:00 imorn så jag hinner det och hinner packa lite saker och fixa så jag bara kan fixa annat när jag kommer hem. Får väl bli ett ombyte hos Sara innan man drar för förfest och röjjer loss lite för det lär väl inte bli så man kan gå i kjol hela dagen kan jag inte tänka mej. Men man kan ju alltid hoppas iaf! 

På lördag blire Sex and the city 2 med Hanna och Terese och det ska bli så jäkla gutt! :) Lite kul att se den då! Hoppas den är bra för jag har väldigt höga förväntningar på filmen. 

Söndag och måndag äre matchdags. På söndag blire hela dagen i Gislaved och på måndag blire en kort resa till Hultsfred! 

Så nu vet ni vad som händer i mitt liv de närmaste dagarna för uppdatering kommer ni nog inte få på några dagar nu skulle jag tro men man vet aldrig. 

Ha en riktigt bra student alla studenter och njut av dagen för det var den bästa dagen i mitt liv! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0