Västervik .

Solen skiner och jag är hur pigg som helst. Det är ju inte ens jobbigt att gå upp när man serr hur fint det är ute. Nu har jag precis ätti frukost och ska gå och ta på mej lite kläder och packa väskan klart för sen beger jag mej till Västervik för ett besök där. Blir lite båttur ikväll och slapp bara. 

Imorn äre dags för studenten där och Mikaela och Alexandra slutar så det ska bli kul att se den :) Efter det blire snabbt hem för då är det match som gäller igen! kul kul. 

På lördag blir det en heldag med fotboll också. A-laget har match och nästan alla i laget ska följa med för det blir äventyrsbana efter det i Norrköping! ska bli kul att se vad det är för något. På söndsg kan det bli match också, men det återstår att se.

Ha en bra helg för det ska jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0