10 maj, 2010 .

Ny vecka, nya möjligheter!

Ställde klockan igårkväll för att gå upp skapligt idag och ta en morgonpromenad och jag orkade. Jag klev upp tog på mej och gav mej ut på en runda och det var väldigt skönt! Tur att det är varmare idag än förra veckan och att jag slapp regnet. Nu ska jag försöka ta mej upp nästan varje morgon på en liten runda. Mår mkt bättre då det känner jag ju själv så det är bara att komma igen. På onsdag morgon kommer min klocka ringa ca 05.30 då gäller det att komma upp haha. Det ska nog gå bra det med.

Fortsatte med en dusch och frukost på det! Nu ska jag sätta igång med ett annat projekt som jag ska ha klart om några dagar : ) Lite hemligt så det skriver jag inget om här! ;) 

Ikväll blir det fotbollsträning, vilket var ett tag sedan. Har haft lite ont i halsen och så veckan som har varit så det har stoppat mej från träning men nu är jag på G igen känns det som så får se hur det går ikväll när det väntas styrka och kondition, mina svagpunkter förtillfället haha. Tur att jag får träna upp det då.

Dags att sätta igång med lite nytta! Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0