Älskade Öland.

Snart är det sommar och jag ska spendera massa tid på Öland som jag älskar så mkt! :) Har varit där varje år sedan jag var liten så det är kanske inte så konstigt att jag är galen i Öland! Älskar att bo i husvagn, mysa på kvällarna, grilla, bada, sola och bara ha det bra. 

Det är självklart att jag kommer vara på Öland i midsommar. Någon mer än jag som ska dit och röjja eller ? :)

Här kommer en bildbomb på några härliga minnen jag har från denna underbara ö. Titta och njut!



Dags att ställa upp husvagnen snart tycker jag. Måste nog tjata lite på pappa om det så jag kan åka dit snart!

Nu är det dags för sängen, godnatt folkens!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Öland är fina grejer de ! :D

2010-05-09 @ 19:20:52
URL: http://www.annamikaela.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0