Börjar om på nytt !

Nytt år, ny blogg! Ändringar kommer ske, ska bara komma på hur jag vill att den ska se ut först så det kommer ta ett tag men ni får stå ut.

Ja, vad händer i mitt liv nu undrar många har ja hört. Jag är arbetslös kan jag väl börja med att säga.. Jag ska inte jobba i sommar om de inte ringer från Björkbacken och verkligen behöver hjälp vilket jag tror att de behöver så räknar med några dagar/veckors jobb under sommaren iaf..

Vad ska jag då göra i sommar?? Sol, bada, öltält, resa, festival, shoppa och allt sånt som jag älskar att göra! Ska försöka spendera mkt av min sommar i husvagnen på Öland. Om någon är sugen på att följa med så hör av er! Festival blir det också såklart! En resa till Göteborg med familjen i juni är redan inbokad. Det var lite av alla saker jag ska göra! :)

För er som inte vet så åker jag och min kusin Sara till Mallorca/Magaluf i aug på bartenderutbildning :) Längtar hur mkt som helst! Efter det vet jag inte riktigt hur mitt liv ser ut men jag vet iaf hur jag vill att det ska se ut. Kommer åka hem det datumet våran grupp åker hem för ca 1 vecka efter hemkomsten fyller jag år och inte vilket år som helst utan hela 20 år!!  : ) När jag väl har firat den dagen så kommer jag förhoppningsvis åka till något land (vet inte vilket) och jobba som bartender hoppas jag väl då! (Mer uppdatering kommer när jag har något bestämt)

Nu lite uppdatering från veckan:
Måndag: Kollade synen och fick höra att jag hade fått mkt bättre syn och då kan jag säga er att jag inte använt mina glasögon på ca 5 år! Det ni! haha. Men varför kollade jag då synen undrade han på synsam och säkert några av er läsare också. Jo, för på sista tiden har jag känt att jag kanske skulle behöva glasögon när jag anstränger mej som t.ex. när jag läser, tittar på tv och sitter framför datorn. Det tyckte han också så denna vecka har jag funderat, funderat och funderat och imorn ska jag ner dit igen och då ska jag ha bestämt mej för vilka jag ska ha.
Fikade och hälsade även på hos faster Pernilla och det var lika trevligt som vanligt! Efter det fortsatte jag ner till Åbro närmare bestämt Brogatan för ett besök hos min kusin. Senare på kvällen var jag barnvakt åt deras barn :) kul kul!

Tisdag - Onsdag: Åkte med pappa till Västervik på eftermiddagen och sov hos mina kusiner i deras mysiga lilla hus de har byggt ute på trädgården :) Spenderade lite av onsdagen på stan med faster. Shopping, god mat och mkt trevligt sällskap!

Onsdag - Torsdag: Fotbollslaget åkte till Växjö för att springa Vårruset vilket var trevligt och vi hade tur med vädret så det var ett stort + : ) Stannade kvar hos Sebbe över natten och strosade runt på stan några timmar idag och kom hem med ännu lite nya saker! Kom hem för någon timme sedan och nu har jag satt på en tvätt som för att ligga ett steg före tills imorn när det blir städning av huset, tvättning och strykning.

Det var allt för denna gången!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Härligt med en "ny" bloggerska! Ser fram emot att följas :D Jag hänger mer än gärna på till öland om det skulle vara så, haha :) Blir det öland på midsommar? :)

2010-05-06 @ 23:06:19
URL: http://michelleewegert.blogg.se/
Postat av: Michelle

Men gött ju! :) Japp, i sommar blir det öland-DEBUT! Haha, har aldrig firat midsommar där innan. :) Men förkrök hos dig då eller? ;) hihi

2010-05-07 @ 16:20:07
URL: http://michelleewegert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0