Dabbi min älskade vän !

Då var det kväll igen, denna gång fredagskväll och jag sitter hemma. Ska snart krypa ner i sängen är helt slut efter denna dag i denna värme, men så skönt det har varit :)

Började dagen med fika och mys hos kusinen med lilla Tindra som förövrigt är hur söt som helst. Vi fortsatte ner mot stan och fixade studentpresent. Därefter åkte jag till Linköping och vad kul vi har haft det! Alla har shoppat lite och jag fick med mej tröjor, nagellack och skor hem vilket gillas väldigt mkt! :) 

Nu ska jag lägga mej och läsa lite. Kommer inte framåt i boken jag läser nu och det stör jag mej på haha. Jag som läste så mkt när jag bodde i Norge. Måste Deb ligga jämte mej för att jag ska klara av det eller vad händer? Kanske måste jag börja lägga mej tidigt igen?? haha. Något jag saknar från Norge är iaf Deb när hon stirrar loss på mej när jag ska släcka lampan när jag har läst färdigt ca 30 min efter henne. Jag blev ju livrädd vissa kvällar haha. Hennes kommentarer var ännu roligare. Det roligaste kan vara detta som hon snackade om en kväll när jag släckte lampan:

Deb: Åhh, NEJ!! 
Jag: Va??
Deb: Proppen, var det inte en propp som gick nu?
Jag: Nej, vadå?
Deb: Det känns alltid som att det gör det! Åååå...

Du är för kul du Dabbi, pippi, Debbie, Deb eller kalla henne vad du vill!! :) Många fina minnen från Norge tsm med dej <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0