Dags att sova .

Träningen rullade väl på skapligt. Ska iaf vara med på B-lagsmatchen på fredag, eller jag ska väl sitta på bänken men kanske får spela lite. Till Torpa ska vi tror jag det var. Ingen aning om vart det ligger men det är säkert hur långt härifrån som helst bara för det haha. 

På lördag och söndag är det dags för zon-läger med F96, det blir alltså övernattning i AL. Hoppas på kul folk, god mat, bra väder och inte alltför jobbiga ungar. 

Carina ringde och ville att jag skulle vara barnvakt åt Tove med i helgen men tyvärr var det ju samma dag som lägret och det har jag ju redan sagt ja till. Det var synd för det hade varit hur kul som helst verkligen! Hoppas på att det blir någon annan gång :)

Imorn blir det lite promenad och lite fix och styr inför kvällens bravader : ) Ska ut med Lövit såklart! :) Röjja lite och det ska bli så kul! 



Nej, nu ska jag gå och lägga mej för min pollenallergi tar kol på mej alltså. Näsan rinner, ögonen kliar och jag är allmänt irriterad på den. Hoppas det blir bättre imorn. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0