Helgen som varit .

Nu har vi gått in i ännu en ny vecka. Jag ska alltså hitta på nya grejer jag ska göra om dagarna. Det kommer inte bli så svårt för nu är min Norgesambo tillbaka i Vimmerby! :) Så jäkla gutt äre ska jag säga er! So jag har saknat den bruden. 



Helgen som varit då. Förlorade matchen i fredagskväll och det gick inget vidare för mej. Kom hem runt elva och då packade jag ihop lite saker till morgondagen och la mej i sängen direkt. Upp vid sju igen för en helhelg på ceos med massa tjejer. Träningspass och matcher blev det. Mkt skratt, skrik och fotboll :) Kul helg! Vi lyckades utse 32 st som ska vidare till Västervik också. 

Igår var jag hur trött som helst så gick och la mej tidigt och vaknade 12 timmar senare. Lite gutt!! Idag började jag med en god frukost och fortsatte efter ett tag ner till stan för att möta upp Debbie. Vi gick och kikade lite i affärerna och fixade lite saker. Så himla kul att träffa henne igen! :) Vi funderar även på utgång på fredag. Några fler som ska ut eller ?? Hörde något om att det var Klubb 29 igen. Kanske ska man ut i helgen iaf? Hade inte tänkt det eftersom att det är öltält nästa vecka och då ska jag självklart ut men vad skadar en fest denna helg också??

Kommentarer
Postat av: Wendela

Nej precis! Jag åker ju privat, så jag behöver inte fixa med något sånt alls:)

2010-05-17 @ 20:36:22
URL: http://wendelamedw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0