Hemmafru ?

Man kan nästan säga att jag inte är arbetslös längre tycker jag! Jag har nämligen gått och blivit en riktig hemmafru! Nästan så jag ska ställa upp i Svenska/Norska Hemmafruar ; ) Idag har jag hunnit med att damma, dammsuga och torka hela huset, tvättat två maskiner och även strykjärnet har gått varmt. Städat och rensat på mitt rum och tagit tag i posten från Norge. Vad har jag gjort mer?? Jo, jag har även varit och fixat med glasögonen och passade på att handla med farmor.

Nu sitter jag och tänker på vad jag ska laga för mat. Inte lätt att komma på något för jag känner mej inte speciellt sugen på något heller! Får se vad det blir alltså. Någon som har något bra tips?? Isf vill jag höra era bästa recept :)

Ha en fortsatt bra fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0