Krön runt resulterar i rövskav .

Vaknade vid sju av att solen lös in i mitt rum. Vad skönt med sol äntligen tänkte jag och sov vidare lite till ;) Vaknade sedan runt halv nio och gick upp käkade lite frulle och satte mej sedan på hojjen för en runda runt Krön. Vet inte riktigt vad jag tänkte där egentligen. Så dåligt tränad som jag är just nu, hur ska jag orka var min första tanke när jag var vid Odal och hur trött som helst. Då har jag bara nedförsbacke dit för er som inte vet det ;) Det var alltså nära att jag vände där men jag hann också tänka, vad ska jag göra annars idag om jag inte cyklar?? Inget, så jag fortsatte och efter Åbrobacken var min puls högre än den varit på väldigt länge. 

Men jag gav inte upp och med min iPod på högsta volym klarade jag det! Väl i Södra Vi runt kvart över tio ringer jag till pappa men då svarar någon annan tjej och säger att han är på möte till halv 12. Vad gör man i Södra Vi en timme tänkte jag helt lost! Bestämde mej för att ta en liten cykeltur där också bara för att få tiden att gå men jag hann inte långt innan jag såg Lina sitta vid ett hus. Hade ju glömt bort att hon & Jonte bor där så jag stanna och snackade lite där och fick tiden att gå :)

Vid halv tolv skulle jag ju varit hemma egentligen men då fortsatte jag bort mot Ljunghäll AB för att skriva ut en sak och passade såklart på att snacka lite med Malin. Det är ju inte varje dag man är i Södra Vi liksom haha. 

Ont i stjärten och öm över allt var det dags för hemfärd och när jag satte mej på hojjen igen var det inte skönt alls ska jag säga er. "Rövskav" som Lövit kallade det på hög nivå!! Sara slår en pling på vägen hem också så snackar lite med henne och kommentaren du är för fan dum i huvudet Sofia gav mej en extra vilja! haha. Hemma runt ett och då packade jag en väska lite fort och efter det hoppade jag på min underbara hoj igen och trampade/rullade vidare till Pernilla. 

Därifrån fortsatte jag fortfarande på hojjen ner till stan för att hämta mina glasögon sen efter det blev det äntligen hemåt. Ingen lugn stund för det inte. Maten måste lagas och sen äre träning så fullt upp hela dagen! 

Sitter med glasögonen på nu iaf. Måste ju vänja mej lite, det var ju inte igår jag använde dom om jag säger så haha. Nu ska jag lägga mej i soffan och läsa skvallertidningar och slappa lite innan träningen. Btw. så är det väldigt jobbigt med pollen för min del idag. 

Härligt väder idag! :)

Kommentarer
Postat av: sara

hahahaha"du är fan hum i huvudet sofia" xD

2010-05-16 @ 09:56:29
URL: http://lovehatetragedy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0