Linköping .

Träningen blev svettig i denna värme men det var gött! :) 

Ändrade planer inför morgondagen! Jag ska träffa kusin Janet på förmiddagen vilket ska bli himla skojjsigt. Därefter åker Pernilla, Robin, Timmy, Julia och jag till Linköping. Ungdomarna ska leta skolavslutningskläder och jag får väl följa med som smakråd! :) Nej, men det skulle inte förvåna mej om det är jag som shoppar mest iaf! haha. Är så sugen på Linköping och jag har inte varit där sen i julas heller så haha. Skopunkten here I come! :) 

Känner på mej att det kommer bli en toppen dag imorn också! :) Hoppas på sol så blire ännu bättre. Nej, nu ska jag ringa pappa och se vad dom har för sej. Han kom visst inte hem idag haha. 

Godnatt folkens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0