Lite uppdatering .

Barnvakt i lördagskväll och det gick bra ändå att det var nära att jag somnade ett visst antal ggr haha. Men i hade kul och hann med hur mkt som helst :) Åkte förbi öltältet och blev kvar där i några timmar. Hemma runt halv fyra och då hade jag tänkt att gå och lägga mej tidigt men så blev det inte. Kl ringde 10:00 då va det dags att gå upp för det stod match mot Hovslätt på schemat. Åkte 12:30 kom hem 20:30 med 3 poäng :) Får inte träna idag så laddar för match imorn ist! Då blire hemmamatch mot Västervik. Hoppas å ytterligare en vinst. 

Inatt har jag sovit igen lite hela 10 timmar kom jag upp i och det var skönt men är fortfarande trött! Deb och Frida har varit här och vi har suttit och snackat skit och haft det bra :) Har ju lite att ta igen om man säger så haha. Micke kommer snart och hämtar mej för en kväll i Rumskulla. Match på G! 

Jobb imorn igen och så match efter det! Blir ännu bättre för Deb kommer spenderar sin kväll och natt här med mej också :) Morgondagen kommer alltså bli kanon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0