Morgonpromenad .

Ställde kl på halv åtta idag men vaknade lite innan sju och steg upp. Tog på mej träningskläderna och mötte upp Debbie för en promenad på morgonkvisten :) Kändes lite som i Norge en söndag för vi mötte inte mkt folk haha. Gick förbi mormor på vägen hem också och sa hej. Det var skönt iaf och jag hann precis hem innan det började ösa ner regn. 

Nu sitter jag här och är lite trött och vet inte riktigt vad jag ska hitta på ikväll. Har redan hunnit tvätta lite. Men jag ska nog hitta på något snart! 

Igårkväll blev jag grymt sugen på att åka till Öland och åka runt och titta på massa olika saker där och bara vara men självklart har pappa inte ställt upp husvagnen än. Det tycker jag inte om för det skulle va perfekt för mej att åka dit nu och bara slappna av och ha kul! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0