Mysig hemmakväll .

Lovisa och jag hade lite saker att fixa på stan så hon kom och hämtade mej och vi drog mot den "stora" staden. Jag var ute efter ett par gummistövlar för vädret var ju som jag skrev innan inte kul alls idag. Regn, regn och åter regn. Eftersom att vi skulle kolla på fotboll sen så kände jag att jag inte kunde åka dit i mina tygskor och jag hittade mej ett par stövlar : )

Matchen då gick inte lika bra. Slutade med förlust och det verkar inte som att någon är nöjd med den. Mkt mål blev det iaf! När jag pratar om fotboll så blev jag tillfrågad att vara med och spela på onsdag men jag var tvungen att säga nej för jag ska festa haha. ; ) Någon mer än jag och Lovis som ska till Örs och röjja eller ?? :) Redan pepp som fan så det kan inte bli annat än lyckat  :)

Precis käkat mat med pappa och nu sitter jag och väntar på att vi ska glo på Wallander och bara ha en mysig hemmakväll!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0