Paaaaaaaaaaarty !

Är bara förnamnet på gårdagens fest :) Så kul jag hade! Blev förfest med Deb, Ante och några fler hos Erik innan vi rörde oss mot öltältet. Blev en kanonkväll med mkt dricka i alla sorter, öl, vin, cider, sprit, likör, whisky m.m. Vinglade hem tidigt i morse, solen hade gått upp och där kom jag. Kvart i fem var jag hemma och sov i 4 timmar. Trött tjej idag alltså! 

Har gått en promenix och hämtat min cykel och även hängt med Debbie och inte gjort alltför mkt. Käkat lite tacos och bara slappat. Kollat på bilder från gårdagen. Jag är seriöst med på varje bild Ante har tagit och det gillas inte för som jag ser ut på vissa alltså. Kommer komma upp några här men inte nu för nu ska jag hoppa på hojjen och vara barnvakt resten av kvällen. Får se om det blir öltältet en sväng på vägen hem och snacka med lite folk bara! 

Årets öltält är snart över och vi måste vänta ett helt år till nästa. Förjävligt äre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0