Tatuering .

Har varit och kollat på alla duktiga dansare idag. Drog med mej Mikaela dit och det var riktigt trevligt! :) Det fick bli dessa kläder dagen till ära.



Annars har jag inte gjort alltför mkt idag. Rensade lite bland gamla skor och det tar verkligen emot att slänga ändå att de är sönder och man knappt ser att det ska va en sko. Va tvungen att fråga pappa om jag verkligen var tvungen att slänga dom och det var jag! Han undrade vad jag skulle göra med dom annars?? haha. Det hade jag inget bra svar på så de blev soptunnan för dom! Men då har jag ju plats för att köpa massa nya så :) Får se det så ist.

På tal om något helt annat så är jag grymt sugen på att tatuera mej för tredje gången och det blir nog snart hoppas jag! :)



Kvällen blir lugn och kanske en Wallanderfilm med pappa idag igen. Nu laddas det för en ny vecka med massa skojjiga saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0