Tisdag .

Just nu sitter jag i soffan och tittar på Vänner. Är sugen på att gå ut för termometern visar hela 19 grader men är inte helt på G så det blir till att va inne. Kanske sätter mej ute och läser lite eller något om jag orkar. Vill träna ju men nej då.. 

Imorn ska jag iaf vara barnvakt på kvällen och det ska bli kul :) Leka av mej lite haha. Kan behövas ibland. Ska träffa Deb lite med tänkte jag :) Morgonpromenad är inbokad imorn också. 

Vill ha fruktsallad men har ingen frukt hemma för pappa orkar inte handa idag. Jobbigt detta alltså haha.

Kommentarer
Postat av: L

jag vet, man kan ju köpa flera stycken! :D

2010-05-19 @ 17:56:47
URL: http://linseey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0