Underbart väder .

Vaknade av att kl ringde 07.45 och det var dags för morgonpromenad i det underbara vädret. Solen skiner idag :D Just nu visar termometern 21+ i skuggan.. Ja, ni läste rätt i skuggan! Shit vad nice alltså. Denna dag ska jag spendera utomhus :) Ska ner till stan och luncha med Pernilla om ett tag och så ska jag kolla på studentpresent till Sara tänkte jag och passar nog även på att gå till skatteverket. Måste ju skriva in mej i Sverige igen haha. 

Nu hoppas jag på att detta väder håller i sej några dagar så man blir lite gladare åt detta :) Det är mkt kallare i år än vad det brukar vara för jag brukar ligga ute och steka i solen i slutet av april början av maj annars och det har jag ännu inte gjort i Sverige. Förra året flagnade jag i slutet av april liksom haha. Nu sitter jag här som en blekfis. ;p

Btw. så har jag namnsdag idag igen! :) Carolina.
Nu ska jag röra mej ner mot den stora staden. Ha en bra dag i solen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0