Fullt med barn i huset hela dagen .

Har som sagt haft tre barn hos mig idag. Mkt kul :) Hämtade på skolan och fritids och det gick så bra så. Fick med mig alla barn hem hela så det firade vi med kexchoklad. Sedan rullade dagen på och vid sex gick den sista. Då blev det promenad med pappa. Hemma lagom till åtta och Idol. Popcorn till det och lite skönt det var. Har varit helt slut hela dagen typ så nu ska jag packa lite saker igen lite snabbt sen blire sängen. 

Det mesta av kläderna jag lagt fram känner jag nog att jag kan ta med mig men måste lägga så jag ser allt igen och kolla om jag kan plocka bort något. Brukar man alltid kunna så antagligen denna gång med ; ) Sladdar och laddare till alla apparater jag ska ha med mig är inte lite heller. Vet knappt vad som är till vad känner jag haha. 

Nej, nu måste jag hämta resväskan och se om allt ens får plats. Hoppas hoppas hoppas. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0