Gran Canaria nästa..

Gårdagen var great :) Har varit vaken en timma nu och packa och styrt med det sista men ännu är jag inte färdig. Men snart så. Det är fortfarande ingen som har vaknat till liv i huset så har ju inte bråttom kan jag ju inte påstå. Handbagaget måste packas, dusch med skrubbning så färgen försvinner ska ske och sen frukost på det. 

Därefter drar pappa och jag mot Karlskrona där Emma befinner sig :) Stannar över natten och imornbitti tar vi tåget mot Köpenhamn och sedan flyget först till Madrid och sedan vidare mot Gran Canaria :) Så imorn 23:45 är vi framme så antar att vi hörs så fort jag orkar efter det! 

Kommer sakna alla här hemma men kommer hem en snabbis snart igen och vi kan höras på skype och allt :) Ha det nu bra här hemma för det ska jag ha! Pussar och kramar till alla mina vänner! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0