Har lite att stå i

men vet inte vart jag ska börja. Denna dag började jag iaf med att somna om lite för många ggr. Vaknade lite efter åtta och kvart över skulle jag träffa Pernilla vid ishallen så hon fick komma hit ist! 

Har tvättat och lagt fram lite kläder som jag funderar på att ta med mej. Får se hur mkt av det jag får ner i väskan bara och hur mkt jag måste lämna hemma. Håller på att fixa med musiken nu men det går inte så bra som jag vill att de ska gå men men får se om jag klara det annars får jag lösa det på något annat sätt. Har lite mer än 2000 låtar på min dator som jag ska ta med tänkte jag så har vi nog någon musik som duger till oss alla fyra. : )

Sitter och väntar på pappa och Julia nu, mat hos mormor sen vilket ska bli mkt gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0