Heldag i Västervik !

Ligger i sängen och ska snart sova. Nu börjar det närma sig avresa och det känns toppen :) Det jobbigaste är väl just nu att jag tänker så mkt fram till det att jag verkligen är på väg. Har jag packa i det, jag får inte glömma det, jag måste fixa det och mkt mkt mer. Riktigt jobbigt kan det bli ibland därför kommer morgondagen spenderas i Västervik :)

Åker med Maria och börjar shoppingen direkt. Måste hitta en lite sak till min dator sen går jag hem till mina kusiner och lämnar lite grejer för att sedan fortsätta ner till stan. Kolla i lite affärer och köpa lite bra saker tills jag ska åka. Vid ett blire att luncha med Hannah på Kinan : ) Ska bli riktigt nice! Efter det får jag hitta på något i två timmar till får se vad det blir. Vid fyra ska jag möta upp Louise och gå till hennes lägenhet och se hur hon har det. Sen hem till kusinerna igen för att umgås lite med dom innan Hanna kommer för då äre dags för bio. Känns som det kommer bli en toppendag :)

Nu ska jag försöka somna! Kl ringer ganska tidigt imorn. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0