Kör bara kör!

Lite uppdatering från GC kommer här. Emma och jag fick en impuls igår och bokade tatueringstid. Så nu sitter vi här med varsin ny tattoo! :) Vi älskert! C´est la vie poå foten fick det bli :) För er som inte vet så betyder det Sånt är livet! Kul grej så där.. 

Vädret är fortfarande toppen och livet leker! Fest igår och det var riktigt kul. Hände FÖR mkt saker men fan va kul Emma och jag hade ända tills vi ramlade in kl sex i morse. Mkt att snacka om idag om jag säger så. kul kul. Hoppade festandet idag men det hinner vi med känner vi ju. 

Vet i fan vad jag ska skriva så ni får la säga till om ni vill veta något så berättar jag det för er ska ni se :) Nu ska vi glassa vidare! Ha det bra!
Kyss och Smek, kom och lek! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0