Match och lagfest .

Gårdagen med Malin och Pernilla var toppen :) Mkt drinkar och prat och god mat :) Kanoners!! 
Denna dag började med testmatch och det var ju inte igår jag spelade så det var hur jobbigt som helst men kul också :) Får se hur mkt träningsvärk jag kommer ha imorn om inte redan ikväll typ. Men sånt får man ju ta. 

Nu har jag precis fixat håret och ska leta kläder inför kvällens lagfest som äger rum hos Manda :) Kommer bli nice tror jag! Antar att kvällen kommer avslutas på harrys. men det är sånt som märks. 

Nu måste jag kila, har inte tid att sitta här när jag inte har en aning om vad jag ska ha på mej. Börjar få lite smått panik, dags att röra på sej snart med!! Ha en bra kväll alla för det ska jag verkligen ha! 


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Typ servitörfirma, jobbar just nu på bergen taxi men blir att hjälpa till på bröllop och sånna event :) blir det bartender för dig nu!? eller chilla?

2010-10-02 @ 18:49:09
URL: http://annapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0