Sista veckan i Sverige!

på ett tag och det känns toppen :) 

Tänkte börja morgonen lite soft med att frosta ur frysen som pappa har agt i några veckor att jag ska göra. Så jag gjorde som han sa och det hände inte så jättemkt, visst lossade det lite is men inte i närheten av allt. Trodde att efter 5 min låg all is i bunken som han sa att jag skulle ställa under en grej. Men den var tom och jag väntade och tiden gick. En timme senare och typ inget hade hänt. Jag tar fram en kniv och börjar slå bort all is och det tog tid. Två timmar senare är frysen klar och maten ligger där i igen. Kul att pappa säger att det brukar ta en kvart för honom att göra det och jag har suttit i två timmar på morgonen och hållt på. Det var inte kul så det är något jag aldrig mer ska göra i hela mitt liv. 

När det var klart satte jag me och skrev packlista med Emma :) Så nu har vi koll på det mesta känns det som. Veckan kommer bestå av tvättning, strykning och packning men jag ska även hinna träffa så mkt folk om möjlig. Skulle åkt till O-hamn med Alex idag men då är han ju sjuk såklart så det får vi lösa :) 

Nu ska jag sätta mej och skriva ett cv lite snabbt så har jag snart det gjort också. Sen blire matlagning, ska göra något gott! :) Efter det promme med Linda :) Sen slapp i soffan framför Remember Me :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0