What a day !

Är nästan precis hemkommen från Västervik. När jag tittade ut i morse och såg att det regnade kändes det konstigt i kroppen på något sätt. Då tänkte jag efter, när var senaste gången jag var i Sverige och det regnade? Kom inte ens på det, var det så länge sedan? Konstigt kändes det iaf! Så paraply var man ju tvungen att ta med sig med tanke på att jag visste att dagen skulle bestå av mkt gående hit och dit. 

Maria hämtade mig lite innan tio och släppte av mig på jobbet. Därifrån gick jag till mina kusiner och lämnade lite saker och sedan vidare mot stan. Strosade runt i affärerna men tittade inte för noga på kläderna med tanke på att det mesta är höst- och vinterkläder. Vilket jag inte behöver just nu och då är det onödigt att köpa. Sant? 

Lunchade med Hannah vilket var kanon :) Gick hem till kusinerna efter det och hängde lite där för att sedan dra mig ner mot stan igen och möta upp en av kusinerna som slutade praktiken. Gick hem till henne för att checka in lägenheten som va nice :) Spelade lite Guitar Hero och bara hängde. 

Hanna kom och hämtade mig och vi åkte in mot stan för att kolla på bio. Salt fick det bli denna kväll och den var bra den :) Delade på en pizza efter filmen och hade det så mysigt. Tog sedan bilen hem och stötte på 3 små grisar (även kallade vildsvin) och en liten mus på vägen. Massa mys och härligt denna dag :) 


En bild på bästa och Hanna och mig bara för att det har varit dåligt med bilder ett tag nu! Brist på nya ju.

Morgondagen är fullsmockad med saker jag ska hinna med:
  1. Morgonpromenad (vid bra väder)
  2. Städa huset
  3. Hjälpa Hanna E med musik
  4. Barnvakt (12-17.30), hämta barn på skolor och fritids och grejer
  5. Tacomys med familjen + Idol och film
  6. Måste även få in lite PACKNING någonstans under dagen
Nej, dags att sova nu, det har Angelica sagt till mig för jag kommer va helt slut efter morgondagen med barnen ;) Så, godnatt hörrni!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0