Brrr... Stanna inne tills man åker?

Ehh, JA! Usch, idag var det inte skönt på ceos i blåsten. Riktigt kallt var det. Kan inte gå ut utan vinterjacka nu typ känner man så det är fråga om jag får sitta inne i två veckor nu och bara gå ut om jag verkligen måste. Låter bra tycker jag själv! haha. Nej, får passa på när solen tittar fram om den gör det! 

Har fått i ordning på mitt rum nu och rensat bort lite kläder jag inte ska ha mer och fixat lite. Nu har jag koll på vad jag ska slänga ner i resväskan om ett tag och lite sånt. Hittade lite norska pengar i ett brev också. Tänk att jag var i Norge med bästaste Deb för ett år sedan :) Saknar Bergen massa!!





Hittade några fler bilder från Teas 20 årsfest idag.









Imorn ska jag stryka högen som ligger i tvättstugan, den växer och växer så nu äre dags att ta tag i den. Sen ska jag va barnvakt ett tag på kvällen också, kul kul! 

Just nu är jag sugen på fredag, då blire mys med Pernilla & Malin. Matlagning och bartender! :)
Nu ska jag lägga mej i sängen och läsa lite Kajsa Ingmarsson :) bäst!


Kommentarer
Postat av: Debban

Jag saknar också Bergen! Är så glad att vi åkte dit tillsammans, bästa du! <3

2010-09-27 @ 22:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0