En kväll i september...

Har nu varit hemma i Sverige i en vecka och det är helt sjukt vad jag saknar Magaluf. Trodde inte att jag skulle sakna det så himla mkt som jag gör. Det blir absolut inte bättre av att det är svinkallt här hemma. Fryser hela tiden typ. Så fort jag inte har något att göra tänker jag på det och man ser hela tiden bilder och lyssnar på alla låtar som påminner om resan som har varit den bästa i mitt liv. Det är hemskt helt enkelt. Saknar alla underbara människor vi träffade där nere. Alla som är kvar och fortfarande lever det livet jag vill leva. Min kommande sommar är i stort sätt planerad! Och jag tror inte jag behöver säga så mkt mer.



Något mer jag saknar är min underbara vän Debbie som numera är bosatt i Umeå. Ingen jävla aning om vart det ligger men långt härifrån är det iaf så mkt vet jag. Har inte träffat henne på hur länge som helst och det känns konstigt. Det är snart ett år sedan vi tog vårt pick och pack och begav oss till Norge. Hade ingen aning om vad som väntade oss men så bra vi hade det i allt regn. Hamnade i en underbar stad med underbara människor och hade sju fantastiska månader tillsammans. Snart är det jag som kommer upp till Umeå för shopping, utgång, mys och massa prat! Du är saknad vännen det ska du veta! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0